Limak Elektrik
11 Aralık 2017 Pazartesi

TTNET'e elini veren kolunu kaptırıyor!

Aslında,
Bugün, Suriye'de yaşanan "Esed Zulmü"nün dördüncü yılında ortaya çıkan vahim tabloya dair bir değerlendirme yapacaktım.

Ve fakat
Öncesinde, Esed zulmü kadar olmasa da, safa yatıp, şark kurnazlığıyla kullanıcılarını yolmaya kalkan, bir defa abone olduysanız; yani, elinizi verdiyseniz, kolunuzu koparmadan yakanızdan düşmeyen, zulmün bini bir para olan TTNET'e birkaç lafım olacak...

Ey TTNET!
Size abone olmak gibi tarihi bir hata yaptık. Tamam, Allah sizinle muhatap ederek belamızı verdi de, siz de merhamet edin ve artık yakamdan düşün yahu...

Bu ne bulaşıklık,
Bu açgözlülük, bu ne söğüşleme hırsı, bu ne zulüm anlayışı, bu ne kahredici işletmecilik, bu ne kepazelik, pes doğrusu...

Efendim,
Sabah, gazeteye doğru yol almış ve İzmir Yolu'nda adım adım ilerleyen trafikte Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'nin, tıpkı Ortadoğu ülkelerinin diktatör devlet başkanlarını andıran, yol boyunca asılı fotoğraflarına baka baka o artık kanıksadığımız Esed Zulmü'nün trafik versiyonunu yaşıyordum ki; telefonuma TTNET'ten bir mesaj geldi...

Aynen şöyle diyordu,
Kerameti kendinden menkul TTNET hazretleri: "Değerli Müşterimiz, 1889178081 nolu internet hattınız 16/03/2015 tarihinde kullanıma açılmış olup mevcut paketiniz üzerinden ücretlendirme başlamıştır."

Gözlerime inanamadım,
Döndüm bir daha okudum... Yok yok, dedim, kesin bir hata vardır. Tamam, kullanıcısı olduğumuz zamanlarda canımızdan bezdirdi lakin durup dururken koskoca TTNET neden böyle saçma sapan bir şey yapsın ki; diye düşünürken,  TTNT kullandığım günlerde burnumuzdan getirdiği için artık ezber ettiğimiz 4440375 nolu müşteri hizmetlerini aradım...

Hata mata yok,
Basbayağı gerçek. Aylar önce canımıza tak ettiği için, harcımızı borcumuzu bir tamam ödeyip, bir daha karşılaşmamak arzusuyla kapattığımız hattımızı açmışlar ve bize de haber veriyorlar, "açtık bak, faturanı öde haa" diye... İyi de ben TTNET kullanmıyorumki, yollarımızı ayıralı, hattımızı kapatalı aylar oldu.

Müşteri temsilcisi,
"Hattınız kapanmamış, dondurulmuş" deyince gerçekten donakaldım... Bu ne yaa... Gına getirdikleri için üstüne basa basa, altını çize çize, tekrar tekrar sora söyleye kapattırdığımız ve " Oh! kurtulduk" diye şükür namazı kıldığımız hattımızı kime sordunuz da dondurdunuz? Kime sordunuz da yeniden açıyorsunuz ve ücretlendiriyorsunuz? Yahu siz, millete pusu kurup, haraca mı bağlıyorsunuz? Kimsiniz siz, nesiniz, nem enen iştir bu yaptığınız?

Son söz:
Ben hakkımı helal etmiyorum. Yasal yollara başvurup bu kepazeliğin hesabını soracağım ya, TTNET kullanan okurlarıma da uyarım olsun. Bu yazıyı kesip modeminizin yanına iliştirin. Zira bir gün siz de TTNET'ten ummadığınız bir zamanda ummadığınız bir mesaj alabilirsiniz...

Bir uyarı da,
Haberleşme Bakanı'na yapalım. Sayın Bakan! TTNET'in bu pişkinliği kim bilir kaç vatandaşı canından bezdirmiştir. Bu konuda tüketiciyi koruyan adamakıllı adımlar atın ve bir daha bu tür trajikomik enstantaneler yaşamayalım. TTNET'e de yazıklar olsun...  

YAZARA AİT DİĞER YAZILAR